Zavřít Zrušit
Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO
Garáž Vstoupit do Garáže
Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Upozornění se načítají.
    WhatsApp
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #

    AAA AUTO 800 110 800

    Momentálně je online 60 odborníků
    Momentálně je online
    60 odborníků
    Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
    Online prodej
    Zavřít

    Kupte svůj nový vůz,
    rychle a jednoduše
    ONLINE


    • Doprava zdarma
      pravidelně dezinfikujeme
    • 14 dní na vrácení vozu
      Pohodlně a bezpečně, jasný původ i historie vozu
    Nabídka vozů

    Ombudsman autocenter AAA AUTO: počet stížností klesá navzdory růstu prodejů

    Vážení zákazníci autocenter AAA AUTO,

    přestože v uplynulém roce se zvýšilo množství prodaných aut v autocentrech AAA AUTO téměř o desetinu, jsem rád, že počet zákaznických stížností nadále klesá. Za posledních 12 měsíců to bylo méně než 0,2 % z celkového celkového počtu přes 75 000 prodaných vozů. Vzhledem k tomu, že roste průměrná cena prodávaných vozů, podstatná část klientů si již zřejmě uvědomuje, že čím vyšší je počáteční investice do ojetého vozu, tím menší jsou následné nutné náklady na opravy a výměny dílů. S vyšším počtem prodaných vozů v „lepší kondici“ obecně klesá počet reklamací a stížností. Řada reklamací však vychází z nedostatečného studia smluvních dokumentů, a proto musím opakovaně konstatovat, že byste měli jakékoliv dokumenty podepisovat až po pečlivém přečtení, a to zejména v případech nákupu na úvěr.

    Bohužel se setkávám s tím, že ne vždy je lidem jasné, které závady je možné reklamovat. Ojetý vůz je samozřejmě opotřebovaný, a proto ho lze koupit za nižší cenu než nový. Je ovšem nutno počítat s tím, že jsou na něm součásti či celky, které podléhají běžnému opotřebení, za které nemůže být obchodník s ojetými vozy odpovědný, jako jsou komponenty brzdového systému (např. destičky a kotouče) nebo součásti převodové soustavy.

    Mým cílem jako zákaznického ombudsmana je hledat řešení sporných situací tak, abyste byli spokojeni. Jsem zde k dispozici pro případy, kdy vy, zákazníci, budete mít pocit, že vaše reklamace, stížnosti či podněty nebyly vyřízeny podle platných zákonů či vlastních pravidel prodejce, jako jsou všeobecné obchodní podmínky či reklamační řád. Udělám maximum pro to, aby obě strany sporu našly smírné řešení.

    Pokud mě chcete kontaktovat, použijte, prosím, formulář na této stránce a uveďte do něj maximum informací, abych mohl váš případ detailně posoudit. Po odeslání formuláře budete do několika dnů kontaktováni s návrhem dalšího postupu. Všechny dotazy z formuláře se dále automaticky evidují. S nimi související obchodní případy jsou zpětně přezkoumávány a je z nich vyvozována osobní odpovědnost konkrétních pracovníků.

    S pozdravem váš
    Milan Smutný

    Kontaktujte ombudsmana

    PhDr. Milan Smutný

    PhDr. Milan Smutný

    konzultant pro veřejné a komerční instituce

    • 2007 - 2008 AAA AUTO - konzultant pro komunikaci
    • 1992 - 2002 ŠKODA AUTO - mluvčí
    • 2002 - 2003 ČESKÝ TELECOM - konzultant pro komunikaci
    • 1981 - 1992 ČTK - zpravodaj