Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO Přihlásit se
Garáž

Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme. Více informací o voze

WhatsApp
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
Momentálně je online 60 odborníků
Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
E-SHOP
Zavřít

Kupte svůj nový vůz,
rychle a jednoduše
ONLINE


  • Doprava zdarma
    pravidelně dezinfikujeme
  • 14 dní na vrácení vozu
    Pohodlně a bezpečně, jasný původ i historie vozu
Nabídka vozů

Časté dotazy k prodeji vozů v AAA AUTO

Před nákupem

  • Jak mi zaručíte původ a kvalitu vozu?

    Naše záruka je hned několikanásobná:
    Nejsme pouze zprostředkovatelé. 98 % vozů vlastníme, a proto je před výkupem podrobujeme důkladné prohlídce – testujeme 260 technických parametrů.
    Doživotně garantujeme legální původ vozu.

  • Jak se mohu s vozem seznámit?

    S jízdními vlastnostmi vozu se seznámíte při libovolně dlouhé zkušební jízdě.
    Technický stav vozu si můžete ověřit (třeba i za asistence svého automechanika) v naší dílně vybavené zvedákem.

  • Mohu si vůz rezervovat ke zkušební jízdě na konkrétní den a hodinu?

    Samozřejmě. Zavolejte prosím na 284 022 044.
    Nebo využijte možnosti rezervace on-line, která je k dispozici na kartě každého vozu.

  • Kdy a kam mohu přijet?

    Do kterékoli z naší stále se rozšiřující sítě poboček.
    Naše pobočky mají otevřeno denně 8:00-21:00 hodin, a to včetně víkendů a většiny svátků.

  • Mám starší auto a chci ho u vás vyměnit za nové. Jak mám postupovat?

    Jednoznačně doporučujeme nákup na protiúčet.

    Ušetříte peníze – za vaše starší auto vám budeme moci nabídnout lepší cenu.
    Ušetříte čas a námahu – vyřízení administrativních záležitostí netrvá déle než 1 hodinu.

  • Chci si u vás koupit auto. Jaké doklady budu potřebovat?

Po nákupu

  • Pomůžete mi s vyřízením „administrativy“ (STK, emise apod.)?

    Nejenže pomůžeme, ale umíme vyřídit veškerou potřebnou administrativu (STK, emise, převody...). Více informací získáte na příslušné pobočce.

  • Koupil jsem si u vás auto a chci ho vyměnit. Je to možné?

    Ano. Do 60 dní od koupě můžete auto vyměnit za jiné v pobočce, v níž jste zakoupil původní vůz. Tato nabídka se vztahuje na vozy s nimiž od zakoupení nebylo najeto více než 200 km. Společnost AURES Holdings a.s. si vyhrazuje u konkrétních vozů s ohledem na jejich technický stav tuto záruku neposkytnout.

  • Chtěl bych si zakoupit starší vůz. Budu muset zaplatit emisní poplatek já, nebo ho uhradí AAA AUTO?

    S tímto poplatkem již počítáme v naší prodejní ceně. Ceny vozů v AAA AUTO totiž obsahují (zohledňují) i výši poplatku, který budete muset fyzicky při registraci na příslušném registračním místě uhradit.

  • Jak dlouho trvá vyřízení dokladů?

    Děláme maximum pro to, aby byla veškerá administrativa vyřízena co nejrychleji. Pokud nedostanete doklady do 30 dnů, obraťte se, prosím, na naše oddělení péče o zákazníky na tel. 284 022 002 nebo vyplňte elektronický formulář na našem webu. Budeme se snažit celý proces urychlit a dodat vám potřebné doklady co nejrychleji.

  • Kam se mám obrátit, pokud mám s autem nějaký technický problém?

    Můžete se obrátit na naše oddělení péče o zákazníky na tel. 284 022 002 nebo nám můžete zaslat informace elektronicky. Určitě budeme schopni vám pomoci.

  • Mám chybu ve smlouvě (špatná korespondenční adresa, rodné číslo, odlišná cena a jiné), co mám dělat?

    Mohlo dojít k administrativní chybě, za kterou se omlouváme, ihned ji opravíme. Kontaktujte prosím naši ZÁKAZNICKOU LINKU 284 022 002 nebo pište na podnety@aaaauto.cz.

Chcete více informací? Volejte 800 110 800 nebo nám

Napište