Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO
Garáž Vstoupit do Garáže
Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme.
Upozornění se načítají.
    WhatsApp
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #
    • #

    AAA AUTO 800 110 800

    Momentálně je online 60 odborníků
    Momentálně je online 49 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
    E-SHOP
    Zavřít

    Kupte svůj nový vůz,
    rychle a jednoduše
    ONLINE


    • Doprava zdarma
      pravidelně dezinfikujeme
    • 14 dní na vrácení vozu
      Pohodlně a bezpečně, jasný původ i historie vozu
    Nabídka vozů

    Časté dotazy k prodeji vozů v AAA AUTO

    Před nákupem

    • Jak mi zaručíte původ a kvalitu vozu?

      Naše záruka je hned několikanásobná:
      Nejsme pouze zprostředkovatelé. 98 % vozů vlastníme, a proto je před výkupem podrobujeme důkladné prohlídce – testujeme 260 technických parametrů.
      Doživotně garantujeme legální původ vozu.

    • Jak se mohu s vozem seznámit?

      S jízdními vlastnostmi vozu se seznámíte při libovolně dlouhé zkušební jízdě.
      Technický stav vozu si můžete ověřit (třeba i za asistence svého automechanika) v naší dílně vybavené zvedákem.

    • Mohu si vůz rezervovat ke zkušební jízdě na konkrétní den a hodinu?

      Samozřejmě. Zavolejte prosím na 284 022 044.
      Nebo využijte možnosti rezervace on-line, která je k dispozici na kartě každého vozu.

    • Kdy a kam mohu přijet?

      Do kterékoli z naší stále se rozšiřující sítě poboček.
      Naše pobočky mají otevřeno denně 8:00-21:00 hodin, a to včetně víkendů a většiny svátků.

    • Mám starší auto a chci ho u vás vyměnit za nové. Jak mám postupovat?

      Jednoznačně doporučujeme nákup na protiúčet.

      Ušetříte peníze – za vaše starší auto vám budeme moci nabídnout lepší cenu.
      Ušetříte čas a námahu – vyřízení administrativních záležitostí netrvá déle než 1 hodinu.

    • Chci si u vás koupit auto. Jaké doklady budu potřebovat?

    Po nákupu

    • Pomůžete mi s vyřízením „administrativy“ (STK, emise apod.)?

      Nejenže pomůžeme, ale umíme vyřídit veškerou potřebnou administrativu (STK, emise, převody...). Více informací získáte na příslušné pobočce.

    • Koupil jsem si u vás auto a chci ho vyměnit. Je to možné?

      Ano. Do 10 dní od koupě můžete auto vyměnit za jiné v pobočce, v níž jste zakoupil původní vůz. Tato nabídka se vztahuje na vozy s nimiž od zakoupení nebylo najeto více než 200 km. Společnost AURES Holdings a.s. si vyhrazuje u konkrétních vozů s ohledem na jejich technický stav tuto záruku neposkytnout.

    • Chtěl bych si zakoupit starší vůz. Budu muset zaplatit emisní poplatek já, nebo ho uhradí AAA AUTO?

      S tímto poplatkem již počítáme v naší prodejní ceně. Ceny vozů v AAA AUTO totiž obsahují (zohledňují) i výši poplatku, který budete muset fyzicky při registraci na příslušném registračním místě uhradit.

    • Jak dlouho trvá vyřízení dokladů?

      Vzhledem k možnosti výměny vozu ve lhůtě 10 dnů začínáme vyřizovat doklady až po této lhůtě. Děláme maximum pro to, aby byla veškerá administrativa vyřízena co nejrychleji. Pokud nedostanete doklady do 30 dnů, obraťte se, prosím, na naše oddělení péče o zákazníky na tel. 284 022 002 nebo vyplňte elektronický formulář na našem webu. Budeme se snažit celý proces urychlit a dodat vám potřebné doklady co nejrychleji.

    • Kam se mám obrátit, pokud mám s autem nějaký technický problém?

      Můžete se obrátit na naše oddělení péče o zákazníky na tel. 284 022 002 nebo nám můžete zaslat informace elektronicky. Určitě budeme schopni vám pomoci.

    • Mám chybu ve smlouvě (špatná korespondenční adresa, rodné číslo, odlišná cena a jiné), co mám dělat?

      Mohlo dojít k administrativní chybě, za kterou se omlouváme, ihned ji opravíme. Kontaktujte prosím naši ZÁKAZNICKOU LINKU 284 022 002 nebo pište na podnety@aaaauto.cz.

    Chcete více informací? Volejte 800 110 800 nebo nám

    Napište