Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO Přihlásit se
Garáž

Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme. Více informací o voze

WhatsApp
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
Momentálně je online 60 odborníků
Momentálně je online 0 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
Google  hodnocení    4,5
Zavřít Nejlépe hodnocený
prodejce ojetých vozů
v České republice.

S průměrným hodnocením zákazníků všech našich poboček 4,5 hvězdičky.

Poprodejní péče
o zákazníky

Užitečné rady a důležité informace.

Kontaktujte nás
Poprodejní péče o zákazníky

Jsme tu pro vás

Společnost AURES Holdings a.s. si váží všech svých zákazníků, a proto připravila nový projekt Péče o zákazníka. V rámci tohoto projektu se snaží s náležitou péčí poskytnout kvalitní služby všem svým zákazníkům. Cílem je zejména náležitá péče o zákazníka, vyřízení reklamací bez zbytečných průtahů a dále poskytnutí doplňkových služeb, které na těchto stránkách naleznete.

Naší snahou je, abyste vy, naši věrní zákazníci, odcházeli vždy spokojeni a rádi se k nám vraceli. Připravili jsme pro vás transparentnější a rychlejší systém, jak zadat váš požadavek nebo reklamaci on-line. Najdete zde podrobný návod na vložení vašeho požadavku, a jak postupovat dále.

Budeme rádi, pokud se s námi na těchto stránkách podělíte o vaše zkušenosti a podněty pro zkvalitnění naší péče o vás.

Věříme, že budete s našimi službami spokojeni.


Karolína Topolová

generální ředitelka AAA AUTO


Časté dotazy po nákupu

  • Pomůžete mi s vyřízením „administrativy“ (STK, emise apod.)?

    Nejenže pomůžeme, ale umíme vyřídit veškerou potřebnou administrativu (STK, emise, převody...). Více informací získáte na příslušné pobočce.

  • Koupil jsem si u vás auto a chci ho vyměnit. Je to možné?

    Ano. Do 7 dní od koupě můžete auto vyměnit za jiné v pobočce, v níž jste zakoupil původní vůz. Tato nabídka se vztahuje na vozy s kupní cenou nad 100 000 Kč, s nimiž od zakoupení nebylo najeto více než 200 km.

    Společnost AURES Holdings a.s. si vyhrazuje u konkrétních vozů s ohledem na jejich technický stav tuto záruku neposkytnout.

  • Chtěl bych koupit starší vůz. Budu platit emisní poplatek já, nebo AAA AUTO?

    S tímto poplatkem již počítáme v naší prodejní ceně. Ceny vozů v AAA AUTO obsahují (zohledňují) i výši poplatku, který budete muset fyzicky při registraci na příslušném registračním místě uhradit.

  • Jak dlouho trvá vyřízení dokladů?

    Vzhledem k možnosti výměny vozu ve lhůtě sedmi dnů začínáme vyřizovat doklady až po této lhůtě. Děláme maximum pro to, aby byla veškerá administrativa vyřízena co nejrychleji. Pokud nedostanete doklady do 30 dnů, obraťte se, prosím, na naše oddělení péče o zákazníky na e-mailu doklady@aaaauto.cz, příp.na tel. 284 022 002 nebo vyplňte elektronický formulář na našem webu. Budeme se snažit celý proces urychlit a dodat vám potřebné doklady co nejrychleji.

  • Kam se mám obrátit, pokud mám s autem nějaký technický problém?

    Můžete se obrátit na naše oddělení péče o zákazníky na tel. 284 022 002 nebo nám můžete zaslat informace elektronicky. Určitě vám budeme schopni pomoci.

  • Mám chybu ve smlouvě (špatná adresa, rodné číslo, odlišná cena a jiné), co mám dělat?

    Mohlo dojít k administrativní chybě, za kterou se omlouváme a ihned ji opravíme. Kontaktujte prosím naši ZÁKAZNICKOU LINKU 284 022 002 nebo pište na podnety@aaaauto.cz.

Potřebujete poradit s něčím jiným?

Jsme pro vás k dispozici každý den od 8:00 do 21:00.

Telefon +420 284 022 095 · Email info@aaaauto.cz