Vyhledávání Pobočky 0 AAA AUTO Přihlásit se
Garáž

Parkujte auta do Garáže, kde je mezi sebou můžete porovnávat, nebo si vytvořte auto snů a my Vám ho najdeme. Více informací o voze

WhatsApp
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #
Momentálně je online 60 odborníků
Momentálně je online 47 odborníků Volejte denně 8:00 - 21:00 Zavolejte mi
E-SHOP
Zavřít

Kupte svůj nový vůz,
rychle a jednoduše
ONLINE


  • Doprava zdarma
    pravidelně dezinfikujeme
  • 14 dní na vrácení vozu
    Pohodlně a bezpečně, jasný původ i historie vozu
Nabídka vozů

Poprodejní péče
o zákazníky

Užitečné rady a důležité informace.

Kontaktujte nás
Poprodejní péče o zákazníky

Reklamace

Níže naleznete návod, jak postupovat při reklamaci zakoupeného vozidla.

Připravte si dokumenty

Připravte si fakturu a předávací protokol, které jste obdrželi při koupi automobilu.

1. krok

Kontaktujte oddělení reklamací

Můžete nám zavolat na telefonním čísle 284 022 002 nebo vyplnit kontaktní formulář online, či se případně osobně dostavit na pobočku.

2. krok

Příjezd na pobočku

K vyřízení reklamace je nutné fyzicky přistavit vozidlo k prohlídce a sepsat reklamační protokol.

3. krok
  • Pro dohodnutí konkrétního termínu řešení reklamace doporučujeme kontaktovat naše pracovníky předem telefonicky nebo e-mailem.
  • Vždy se vám bude plně věnovat pracovník pověřený řešením reklamace.
  • V případě, že budete požádáni o osobní jednání, vezměte s sebou prodejní složku, kterou jste obdrželi při koupi vozidla, a to zejména: fakturu, kupní smlouvu a předávací protokol.
  • Reklamace jsou řešeny v souladu se zákony České republiky a Reklamačním řádem společnosti AAA AUTO.
  • Pokud nebudete spokojeni s řešením reklamace nebo s postupem pracovníků společnosti, zašlete nám prosím svoje připomínky. Pomáháte nám tím zkvalitňovat naše služby.
Reklamovat online

Co budete s sebou potřebovat?

Co s sebou vzít na reklamaci do AAA AUTO.

  • Prodejní fakturu
  • Protokol o zkušební jízdě a předání vozidla
  • Smlouvu s Carlife - pokud ji uplatňujete
  • Případnou zprávu servisu, kde je specifikována vada na vozidle
  • Fyzicky přistavit vozidlo

V případě administrativních vad v TP dále

  • Technický průkaz
  • Protokol o evidenční kontrole



Reklamovat vozidlo může pouze ta osoba, která automobil zakoupila. Popřípadě majitelem zplnomocněná osoba, která se prokáže úředně ověřenou plnou mocí.

Reklamační řád Reklamační řád

Potřebujete poradit s něčím jiným?

Jsme pro vás k dispozici každý den od 8:00 do 21:00.

Telefon +420 284 022 095 · Email info@aaaauto.cz